onlinehostcom

۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

Mail

mailbox

Email Accounts:
با کلیک روی این آیکن وارد صفحه ای می شوید که در آن می توانید حساب های ایمیل وابسته به domain خود را مدیریت کنید.
در این صفحه بوسیله کادر Add a New Email Account شما می توانید یک ایمیل جدید برای دومین خود ایجاد نمائید.

add new email

همچنین بوسیله کادر بالا شما می توانید در قسمت Mailbox quota  فضای اختصاص یافته به این ایمیل را تعییین کنید. کادر دیگری که در این صفحه مشاهده می شود Current Accounts (حساب های جاری) میباشد که در آن شما لیست ایمیل های دومین خود را مشاهده نموده و بوسیله آیکن های ذیل می توانید آن ها را مدیریت کنید.

current accounts

آموزش نحوه ایجاد ، مدیریت و کار با ایمیل در cPanel

Delete : این آیکن جهت حذف یک حساب ایمیل بکار می رود. ودر صورت کلیک روی آن پیغامی جهت تائید حذف ظاهر می شود.
Change Quota : با کلیک روی این آیکن پنجره ای باز می شود که در آن می توانید با وارد کردن مقدار مورد نظر و کلیک روی دکمه change فضای اختصاص یافته به ایمیل را در هاست خود تغییر دهید.
Change Password : از این آیکن جهت تغییر کلمه عبور ایمیل مربوط استفاده می شود.
Configure mail client : از این آیکن جهت تغییر پیکربندی سفارشی ایمیل استفاده می شود .
Web Mail : بوسیله آیکن Web Mail شما می توانید با انتخاب یکی از سه نرم افزار موجود در cPanel خود به ایمیل دسترسی پیدا کنید و ایمیل های دریافتی را خوانده و یا ایمیل ارسال نمائید.

web mail 2

Webmail :
روش استفاده از این آیکن در Mail box  مانند آیکن فوق الذکر می باشد .
Box Trapper (تله جعبه) :
این آیکن بوسیله اجبار همه افرادی که در لیست سفید شما نیستند با پاسخ به یک ایمیل تائید قبل از اینکه آنها بتوانند برای شما ایمیل بفرستند از صندوق پستی شما محافظت می کند .
Spam Assassin (قاتل هرزنامه) :
نامه های اسپم در بیشتر اوقات برای گیرنده ایجاد مزاحمت می کند . اسپم ها در واقع ایمیل های حاوی تبلیغات تجاری و یا از این قبیل موضوعات می باشند . شما می توانید بوسیله CPanel بصورت اتوماتیک این ایمیل ها را شناسایی کرده و آنها را از بین ببرید. برای مدیریت روی این بخش می توانید پس از ورود به آن با کلیک روی Enable Spam Assassin این بخش را فعال نمائید و برای کنترل بیشتر از دکمه های زیر استفاده نمائید.

spam assassin

  • اگر مایلید این سیستم را غیر فعال کنید روی دکمه Disable Spam Assassin کلیک کنید .
  • اگر می خواهید صندوق قاتل اسپم فعال شود روی Enable Spam Box کلیک کنید .
  • اگر می خواهید صندوق قاتل اسپم غیر فعال شود روی Disable Spam Box کلیک کنید.
  • اگر می خواهید قاتل لسپم را پیکر بندی نمائید روی دکمه Configure Spam Assassin کلیک کنید .
  • اگر می خواهید حذف اتوماتیک اسپم ها را غیرفعال نمائید روی Disable Auto-Delete Spam کلیک نمائید .

Forwarders :
بوسیله این آیکن شما می توانید یک کپی از ایمیل ها  را از یک حساب به حساب دیگر بفرستید و شامل دو بخش زیر می باشد
Email Account Forwarders  .1 :

email account forwarders

در این قسمت شما می توانید یک کپی از ایمیل های دریافتی یکی از حساب های خود را به حساب دیگر هاست خود ارجاع دهید . برای این باید روی دکمه Add Forwarder کلیک نمائید . با کلیک روی این دکمه در صفحه ای که ظاهر می شود در قسمت Address to Forward آدرس ایمیل گیرنده اصلی را وارد می کنید و در قسمت Forward to email address آدرس ایمیل گیرنده ثانویه را وارد کنید .
  • mystatusnet mystatusnet
  • ۰
  • ۰

چرا باید سایت بسازیم؟

اگر امروزه شما کسب و کاری دارید و در در فضای مجازی برای آن تبلیغات انجام ندهید محکوم به شکست هستید زیرا در زمانی هستیم که اکثرا نیازهای مان را از طریق اینترنت انجام می دهیم مثلا شما اگر دنبال آدرس و شماره تلفن جایی هستید و یا می خواهید درباره یک مسئله تحقیق کنید یا محصولی خریداری کنید حتی اگر می خواهید جایی برای تفریح و خوردن غذا بروید جستجو می کنید حال اگر در فضایی نباشید عملا سود خودتان را محدود کردید حال برای حضور در این فضا می شود کارهای بسیاری انجام داد از تبلیغات اینترنتی گرفته تا فضاهای مجازی و فروم ها می توانید فعالیت کنید اما مهم ترین این ها سایت است زیرا شما می توانیید هر جور و به هر شکل که می خواهید خودتان را معرفی کنید یا به عبارت دیگر ویترین کار شما هست

در سایت چه چیزهایی بگذاریم؟

شما می توانید اطلاعات و روش هایی که مردم می توانند با شما ارتباط برقرار کنند را بگذارید تصاویر محصولات و محیط فروشگاه تان اگر رستوران و یا کافی شاپ هستید معرفی خدمات فرم درخواست آن و ایجاد فروشگاه آنلاین و هر چیزی که باعث می شود مخاصبانتان را به شما جلب کند.

چگونه باید سایت بسازیم؟

چگونه سایت بسازیم؟

شما برای ساخت سایت به هاست و دامنه نیاز دارید که می توانید که از شرکت هایی که این خدمت را ارائه می دهند خریداری کنید.

هاست فضایی می باشد که اطلاعات شما در آن ذخیره می شود که بر اساس نیاز خودتان می بایست خریداری کنید.

دامنه آدرس سایت شما هست که منحصر به فرد است یعنی قبلا کسی نباید آن را گرفته باشد که با پسوندهای متفاوتی مثل .com   .ir   .net  .org  .info  میباشد

پس از خرید و اتصال این دو موقع ساخت سایت می باشد که شما می توانید به برنامه نویسان سایت خود را بسپارید که برای شما از صفر سایت رو متناسب با خواسته شما بالا بیارند و یا از cms های آماده مثل وردپرس و جوملا استفاده کنید که برای استفاده از آن باید فایل آن را در هاست خود نصب کرده و پس از آن با سی ام اس خود که معمولا نحوه ی استفاده از آن ها در وب موجود است سایت خود را ایجاد نمایید.

فقط این را به خاطر داشته باشید اگر برنامه های بزرگی برای سایت خود دارید و قرار است کارهای پیچیده ای در آن کنید حتما با یک طراح سایت مشورت کنید.

  • mystatusnet mystatusnet